יום חמישי, 17 באוגוסט 2023

התנועה המגונת שעשתה שי לסתיו עוררה סערה: "להוציא אותה ! ועכשיו!" ההפקה תתערב?

בשעות האחרונות מסתובב קטע שרץ ברשת,
שבמהלך הקטע נראית שי לי עופרי עושה תנועה
מגונה כלפי סתיו מה שעורר סערה גדולה מחוץ לבית,
התומכים של סתיו במחאה גדולה נגד שי לי והציפו את
ההפקה בתלונות! ההפקה תתערב?!




ריב שהתחיל מוקדם יותר בין סתיו לשי לי התפתח כאשר במהלך 
ארוחה של הדיירים במהלך היום בחדר האוכל, שי קמה
לפתע שהיא מדברת לסתיו שהסתובבה אליה, שי לי החליטה
לעשות תנועה מגונה כלפי סתיו שהיא המומה!
תוך דקות מאז שהקטע כבר עלה לרשת והפורומים הוצפו 
בתגובות כנגד שי לי!



בזמן שהתומכים של שי לי מבינים אותה וטוענים שסתיו הוציאה
אותה מדעתה, התומכים של סתיו זעמו על שי לי: "בושה! תנועה
מגונה בכלל לא במקום!" ,מגיבה אחרת טענה: "להוציא אותה 
ועכשיו!" ,לפי הדיווחים בהפקה קיבלו כבר תלונות רבות
מצד תומכים של סתיו על ההתנהגות של שי לי כאשר רבים
טוענים שמדובר באלימות לכל דבר והיא צריכה לצאת
מהבית חלק מהמגיבים טוענים שגם אזהרה זה עונש ראוי
שתקבל! בהפקה שכאמור קיבלו לפחות עשרות תלונות
מצד הצופים!
איך הגיבו בהפקה? מתכוונים להתערב הפעם?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אמיתי לגמרי! מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה קרחת! לא תזהו אותה!

מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה מהפך מטורף כזה שלא ראינו כבר הרבה זמן! מעיין אשכנזי הסתפרה ולא מדובר בעוד תספורת רגילה, מעיין עשתה קרחת! כן אמי...