יום שבת, 26 באוגוסט 2023

הלם! שיר צרפתי בחזית מול אורי נגר מהאח הגדול: "יש אנשים צבועים בעולם!"

אורי נגר שפרש מבית האח הגדול לפני
מספר ימים ועורר עניין רב, לא תיאר לעצמו שימצא
את עצמו באמצע של סערה והפעם מול המודחת
שיר צרפתי! העימות החריף אחרי ראיון של נגר אצל
דיאן שוורץ! אז מה קרה בדיוק?!





ימים ספורים אחרי שהחליט לפרוש ואורי נגר מוצא
את עצמו שוב בלב סערה והפעם מחוץ לבית האח הגדול,
הכל החל בראיון עם דיאן שוורץ, הוא סיפר במהלך הראיון על
כך ששיר צרפתי נשכבה מעליו והתקרבה אליו למרות
שהוא בכלל לא היה מעוניין הוא מתאר: "אני שוכב במיטה 
והיא נשכבת לי על הגב ואמרה לסתיו: 'תזוזי מפה'".

שיר צרפתי שצפתה בראיון הייתה המומה, ולפי דבריה 
כלל לא ידעה על כל מה שקרה, צרפתי כעסה על הדברים
שאמר נגר עליה: אורי נגר היקר, נשכבתי לך על הגב וחיבקתי 
אותך מהסיבה הפשוטה, שחשבתי שהייתה חבר."
היא המשיכה וטענה: "לא חשבתי שאתה הולך ואז יורק ואומר: 
'מה היא נוגעת בי', אני לא יודעת את כל הדברים האלה."
עוד המשיכה וטענה: "אם היית מספיק אמיץ כדי להגיד לי את האמת, 
תאמין לי שלא הייתי מחבקת אותך ולא הייתי מתקרבת אלייך. 
אבל מה לעשות שיש אנשים צבועים בעולם".
הרשת סוערת!
איך הגיב נגר חזרה לעקיצה של שיר?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אמיתי לגמרי! מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה קרחת! לא תזהו אותה!

מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה מהפך מטורף כזה שלא ראינו כבר הרבה זמן! מעיין אשכנזי הסתפרה ולא מדובר בעוד תספורת רגילה, מעיין עשתה קרחת! כן אמי...