יום ראשון, 29 בספטמבר 2024

הגזים?! כוכב האח הגדול רץ בע*ירום ברחוב: "עומד במילה שלי!"

דייר האח הגדול שכולם מכירים החליט
לעשות צעד שגרם לעוקבים להיות בהלם,
והוא רץ בעי*רום ברחבי תל אביב כאשר האנשים
שעברו הופתעו והיו בהלם מהסיטואציה!
הכל בגלל ההבטחה שנתן! כל הפרטים!





בזמן שהחושך הגיע החליט דייר האח הגדול לרוץ 
ברוטשילד בתל אביב שהוא לובש תחתוני חוט*יני
בלבד! זה גרם לאנשים שעברו להיות בהלם כאשר
חלקם גם זיהו אותו ולא האמינו שהוא עושה 
את זה!


דייר האח הגדול שהגיע רחוק מאוד והיה אהוב במיוחד 
על הקהל,ממשיך לקבל אהבה ברשתות החברתיות וכל
סטורי שלו הופך לעניין גדול ברשת.
דייר האח הגדול הבטיח לעוקבים שלו שבמידה וחסן נסראללה
יחוסל הוא ירוץ ברחובות תל אביב שהוא עם חוטי*ני בלבד!
זה היה נראה כמו הצהרה שהיא בדיחה אלא שהוא החליט
לעמוד מאחורי ההבטחה שלו וזה מה שאמר לעוקבים שלו:
"טוב חברים שלי יש כאלה שיגידו שאני אימפולסיבי, יש כאלה 
שיגידו שאני עומד במילה שלי, יש כאלה שאני מחפש עוד 
חמש דקות. אבל חבר'ה, נסראללה חוסל וצריך לשמוח, ואם 
זרקנו משהו באימפולסיביות צריך לעמוד בו. "
העוקבים שלו היו בהלם אחרי שהחליט לתעד את הכל
ולעלות לרשת ולא להסתיר כלום!
מי הדייר שהחליט לרוץ בעי*רום ברחבי תל אביב?!
צפ*ו בקט*ע שחשף את הדייר! לחצ*ו רק כא*ן למט*ה לצפיי*ה:





מדובר באורי 
נגר!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ממשיכים להתקרב?! הצעד המפתיע שאייל גולן והבייביסיטר עשו יחד!

הסאגה סביב אייל גולן,דניאל גרינברג והבייביסיטר ממשיכה לגרום לעניין גדול ברשת. הכל התחיל אחרי שדניאל החליטה לפטר את המטפלת של ילדיה מאיה...